satans tjyvar!

Ja de e då faan att man inte kan få ha nått ifred!!
Igår när ja skulle iväg me Frida på matchen så upptäcker
jag att min jacka är borta!! Någon har alltså (antagligen)
under natten gått upp i vårt trapphus å stulit min jacka å
halsduk.. men de värsta av allt är - att ALLA mina fucking
jävla nycklar
låg i jackfickan!!! :@

Detta betyder, för er som inte e så kvicktänkta å redan listat
ut det, att det är ett antal lås här i huset som skall bytas!
Vilket inte kommer bli så värst billigt för lilla Malin här!
Förhoppningsvis kanske kanske kanske ja kommer undan me
nån tusenlapp eller två.. får se när Fredrik ringer imorrn....

Men tack Frida för att du hjälpte mej leta igår.. sry att de inte
blev nån innebandy, men de kommer väl fler gånger =)
Å tack till Peter, som utan förvarning dök upp å hjälpte mej
leta nere vid bl.a. tallhyddan! Skönt att du va här så ja slapp
vara ensam under natten! (F)

Imorrn blir de polisen å kopiera nya nycklar...
säger bara de - fan vilka jävla idioter de finns!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback