hold me

Nämen hejsan hallå!
Min klocka e snart 2, å de e den 9 februari för alla som inte
hängt med :) Idag är det även Lördag! Men simpel logik betyder
detta att de va fredag igår.. japp, de va de..

Malin va å kollade på Peter, Palle å Tobbes nya lägenhet :)
Den va riktigt fin faktiskt.. stor å högt i tag, 2 våningar.. fint fint..
Kan ju inte direkt påstå att de va centralt, men.. haha.. ;)
Igår kväll va de let's dance å sen kom Peter hit å såg på film
å drack lite me mej :) Spela kort oxå, me min stoora kortlek, haha..
Konstig jävla film, men de va trevligt ändå :)
"Råkade" låna Peters ny skiva lite på obestämd tid oxå (A)
Gött jävla bra låtar - me like (L)

Idag vakna man lite seg å trött.. sitter å försöker fokusera på min
barnobservation, men eftersom ja skriver här istället för på den,
så kan man ju anta att fokusen är en aning rubbad! true!

Ska iväg på innebandy-match me Frida om en stund oxå.. kan va skönt
å komma ut lite :) hejja hejja å sånt.. :)

Ikväll får de bli lugnt iaf.. ja tänker mej mej själv i soffan invirad i min
bruna filt. Ja kollar på Grabben i graven bredvid, för den e ju rätt bra..
yes, så får de nog bli.. orkar inte festa.. orkar bara inte.. är ja tråkig? :S



btw - tankeställare: kan man tröttna på att kramas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback