listing listing :)

Har tydligen fått en förfrågan att kommentera
ett antal list-påståenden... Å självklart gör ja de, Emilia =)

3 saker som jag gillar
. vänner
. fester
. lediga/slappa dagar

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig
. all form av misshandel/förnedring
. småkryp/insekter
. gå upp tidigt på morgonen!

3 viktiga saker i min lägenhet (som ja flyttar till snaaart!)
. sängen!
. självklart datorn
. Loffe?! ;)

3 slumpvis valda fakta om mig
. ja e ganska bra på å kombinera skola & festande
. älskar musik å att sjunga
. ja e fruktansvärt morgontrött å älskar att sova!

3 saker jag vill göra innan jag dör
. resa jorden runt
. simma me delfiner
. bli mighty rik å ha en underbar familj!

3 saker som jag kan göra
. skriva sms/på tangentbordet utan att kolla
. planera saker i detalj
. få minnesluckor efter 5 cider (A)


3 saker som jag inte kan göra
. spela für elise på piano (yet) ;)
. prata flytande tyska & spanska (yet)
. change the past!

3 saker som jag säger mest
. De e ett helvete på jorden...
. Hej å hå, de ena me de fjärde...
. "Ja hatar mitt liv, ja hatar mitt liv, ja hatar mitt liv..." ;)


3 kändisförälskelser
. Jensen Ackles
. Seth Cohen ;)
. Brad Pitt?
(förälskelser å förälskerser - grabbarna e heta!)


3 personer som du vill ska göra denna lista
. List-lovern Emilia har ju redan gjort den! :)
. Frida
. Elin?

Kommentarer
Postat av: emilia.

så klart det var dig jag menade ditt knas :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback