konsert-freak!

Faan oxå! Fick reda på IDAG att Hinder kommer till Sthlm
den 23 mars!! Självklart är biljetterna uppbokade! Hoppas att
man kan få tag på dom på annat sätt kanske.. e ju lite smått
jättebråttom isf!! :P

Malin vill på EMO-festivalen i Gbg i sommar iaf!!
1 juli, Frihamnen! Öppettider 12:00-24:00
Klara band:
My Chemical Romance (US)
Avril Lavigne (CAN)
Gogol Bordello (US)
Sunrise Avenue (FIN)
Neverstore
Blindside
Kid Down


Ja kan ju säga att ja e gött sugen iaf!! Biljetterna kostar just
nu 470 kr, men de e bara de 1000 första! Nån som vill me?!
Säg till mej snarast, så bokar vi ;) hehe..

Såg även till min glädje att Bryan Adams kommer till Sverige
oxå, detta den 5 juli nere i Skåne.. blir väl inget me de kanske... :(

Har fan letat halva dan efter biljetter till Hinder-konserten!
Om de e nån som vet nått om hur jag kan få tag på dom så
skulle jag vara väldigt tacksam, hehe =)

Skulle även vilja ha information om de e nån som vet
om Breaking Benjamin eller Stellar Kart planerat nån
konsert här detta året! VILL SE!!

EMO-freak, jao!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

om du vet nån konsert med Breaking Benjamin i Sverige så snälla hör av dig, älskar verkligen B-B..
en bra present till flickvännen med, två biljetter till B-B's konsert, hon skulle bli överlycklig..hoppas du hör av dig snart....//sebbe

2007-06-04 @ 20:01:28
Postat av: Sebastian

du kan nå mig på min hotmail. [email protected]
mvh // sebbe

2007-06-04 @ 20:02:36
Postat av: Malin

Jag har letat å sökt överallt, men ännu inte hittat nån info om att dom ska komma.. Men om ja hör nått, så
säger ja självklart till! Hoppas du gör desamma! :)

2007-06-11 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback