Heldag på stan =)

Ja, denna dag har varit en av de bättre på ett bra tag =)
Börja iofs med att ja försov mej en liten kvart eller så,
men allt löste ju sig till slut (A)... Here's the story:

Frulle me Elin&Frida Gårdscafét, sedan en bit shopping
i kalla Alingsås, vilket resulterade i två nya tröjor på rean, till
ett enligt mej mycket bra pris =) Hyffsat nöjda begav vi oss till
Eksteds för att ta en snabbfika innan de va dags att skiljas åt!
Blev inspirerade av teet och skyndade iväg till Tant Agustas för
att införskaffa var sitt hekto! =) Luktade te om oss en bra stund
efter de :)

Runt 13-tiden träffade jag Emilia, som var vackert påpälsad denna
kalla vinterdag! (Jag mitt pucko hade inte plockat fram vinter-outfiten
än, så ja frös som en skalad morot på nordpolen!). Gick åter till
Gårdscafét där de blev te-drickande igen, både 3:dje å 4:e koppen
för dagen! Gott gott =)

Runt 16-tiden tog vi EGY:n till Sörhaga där ja släppte av blondinen å
fortsatte sedan in mot stan igen. Det var dags för dejt nr.3 :) På parkeringen
vid Afzelie träffa ja mina pojkar - Niclas och Johan :) Andra shopping-
turen för dagen stod på schemat, å jag hittade två skitsnygga tröjor till Johan
på Centrum, som han passa perfect i asså! Men tror ni han köpte dom??
Nähä då! Men skitsnygga va dom faktiskt, gå nu hem å fjäska för Ewa, vännen ;)

När dom var klara (tog inte så lång tid) gick vi till smoggan å köpte baguetter,
(känns som att ja ätit hela dan typ) och satte oss i EGY:n å glafsade... Efter de,
sladda vi iväg i 3 bilar till Bryggaren, där vi så fint parkerade å gick å köpte
biobiljetter!

Kan ju säga att ja tror aldrig de kommer låta Malin välja film igen, haha (A)
Vi såg: Rosa - the movie! Förutom oss tre, så var salongen bemannad av
10-15-åringar, de flesta av kvinnligt kön =) Fick ett par elaka blickar och en
del suckande från Johan, men ja trivdes bra, haha =)

Kanske inte bästa filmen, men.. Kul å träffa dom iaf, va så längesen sist!!
Har verkligen saknat dem, mina favoritpôjka! ;)

Så detta har varit en underbar dag, rent ut sagt!
Längesen ja haft så kul.. får göras om.. snart!
Nu ska ja gå å pröva mina nya clothes ;)

/Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback