explanation!


Tyckte nästan att ja va skyldig en förklaring till fredagens
lilla avslöjande om att jag ska till Italien! =)

Flyme har under veckan haft ett erbjudande där de sålde ut
50 000 biljetter för 1 kr/st! Jag, som de senaste veckorna bara
velat komma bort härifrån gick genast in på hemsidan å kolla
vart man kunde resa för att utnyttja detta otroliga erbjudande!
Fastade direkt för ROM!

cc    stt

Nämnde nått vagt om detta för Loffert å dan efter när jag var
på besök i Magra så bara de slog mej: "Men varför inte?!!
Faan va vi e värda de här!!!! Vi åker ta mej faaan!!!"


Två telefonsamtal senare till väninnorna å vips va man på väg
till Rom!!! :D Eller aa, vi åker inte förrän i augusti, 9-16 närmare
bestämt!! När det är som varmast å vackrast förhoppningsvis!!
Nu ska vi bara boka nånstans å bo, å sen e resan klappad! =)
(Kan ju tillägga att priset per person för t&r-biljetter till Rom
kostade för oss 590 kronos!!)
Helt okej pris då!!! :D

Har vart hos Löffsart idag å kollat på lite boende å så, kan nog komma
undan med en ca 200 kr/natten per person! bra bra! Vi va illa duktiga å
gav oss ut på promenad i kylan oxå, va säkert ute i över en timme!!
Gött värre!

Men tjejjor, vi får väl ta nån dag nu i veckan å planera lite mer, kan visa
vad vi hittade för places å så.. Kanske imorrn eller torsda? :)

Daaamn, vi ska ti ROM!!
Roma, Italia, baby!!!! :D


Kommentarer
Postat av: empa

Fan va härligt! Dit ska jag också nån gång och kolla på alla gamla grejer.

2007-01-30 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback