dygnsrytmer

Idag är det söndag.. usch.. gillar inte denna söndagen av många anledningar..
först å främst ska ja jobba.. 17.00-22.15.. jaja, får ju dubbelt betalt iaf :)
På tisdag åker han hem.. fy faan.. vet inte hur de ska gå.. menmen..

Nu ligger han fortf å sover, medans ja stapplade upp å tog tag i mitt liv(?)..
Klockan e ju för fan halv 3!! Men så e de när man ställer om dygnsrytmen
totalt... e vaken till typ 4 på nätterna, vilket leder till att man vaknar strax innan
13 vanligtvis.. usch.. fast egentligen så gillar jag den rytmen mer än att gå å
lägga sig runt 11,12 å vakna vid 9.. hatar å vakna så tidigt.. kalla mej crazy,
but that's it! vakna vid halv 11,11 är för mej perfekt.. Kanske va vaken till 1,2 på
nätterna.. jaja, enough about that...

Imorrn ska hela familjen+pojk äta på chinan i stan.. fick presentkort där i julklapp
av m&m.. har aldrig vart där så de ska väl bli spännande... sen på tisda bär de av
till landvetter igen.. jävla helvete rent ut sagt...


Kommentarer
Postat av: empa

Jag gillar också att vara uppe mycket längre och söva länge. Fast man får lite ångest när dagen går så fort. Eftersom alla andra inte sover så länge så har de redan hunnit göra massa saker.
Tråkigt nu när pojken ska åka. Lär blir tungt sedan.
Du får komma till mig på fest serru ;) Sjunga lite singstar.

Postat av: Malin

Heh.. tack emelie :) Mjaa, nu har han åkt.. känna helt sjukt ensamt å bara skit utan honom... :'( Menmen.. man får väl stå ut antar ja, som alltid... :S

2007-01-09 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback