Vilja

Äntligen hemma igen efter 2 dagars jobb.. Å på tal om jobb..
Fick en liten vink idag om att jag ev. får ett vikariat nu i mars
fram till slutet av augusti! Skulle ju sitta perfect änna!! =)

Jag vill till hotellet imorrn.. Eller aa, ja vill men ja vet inte om
ja orkar, har skjuts hem osv. Aja, de löser sig säkert imorrn..
Blir väl ett panikartat beslut som vanligt ;)

Har tänkt på en del andra saker som jag vill, men antagligen
aldrig kommer att få tummen ur att göra/ börja med...

Saker som att:
* Sjunga i kör
* Spela piano
* Dansa bugg
* Lära mej spanska
* Träna
* Resa

Listan kan mycket väl göras längre, men detta är iaf en del av de saker
som jag vill göra nu.. Mycket som kostar pengar of course.. Å pengar är
ju som vi alla vet en bristvara å som inte brukar falla ner i huvvet på en direkt..
Sen när man tänker på hur ung man faktiskt är å att man har hela livet på sig
å göra de här sakerna man vill så får i allfall jag lite lätt dåligt samvete för att
man inte planerar sin tid bättre.. :S  ahh, tid, pengar, ork... jävla i-landsproblem!!

Jaja, får väl vänta tills ja blir pensionär å sedan ta itu me alllt vad jag vill...
Men då dyker genast en annan fråga upp: "Va faan ska man me snygg kropp,
bra sångröst å språkkunskaper till när man blir tant?!"




Kommentarer
Postat av: Frida

Du akn ju börja på friskis och svettis med mej annars. :) Billigt och bra :P

Postat av: Malin

Tåls å fundera på ;)

2007-02-02 @ 11:20:43
Postat av: elin

eller på nolhaga med mig ..:)

2007-02-05 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback