räddad

Idag är det torsdag... igår var de onsdag.. alla hjärtans dag..
va å fika med Sofi, å gick lite i stan.. kul å träffa henne, va väldigt
längesen.. vi satt på gårds å klagade på våra singelliv typ.. :S

Jobbade mellan 16-22.15.. va ett helvete på jobbet, ända tills
Hans, min underbara vän, kom in å gav mig en ask med
geléhjärtan!!! Blev hur glad som helst verkligen!!!
Du räddade hela min dag igår, Hasse!!!! (L) Tack!!

Sov hos m&m igår.. jobbat ida mellan 12-20.. ont i axlarna
å nacken.. trött som fan.. ska no sätta mej å se på O.C från
igår.. mjaaa...

Å imorrn åker pappsen till Danmark me alla från trollhättan typ..
Dom kom på att dom skulle ta me honom dit, till nått badpalats,
över helgen, som en 50-årspresent till honom!! :)

Jo, de e sant, pappa fyller faktiskt 50 på månda, gamla gubben, haha :P
Därför har jag precis vart inne på ticnet å beställt två biljetter till hans
absoluta favoritband - Status Quo! (två biljetter betyder att ja oxå får se dom!!) :D
Så de blir nog bra..

Jaja, om man skulle krypa ner under täcket med resten av geléhjärtanen
å se på gårdagens avsnitt då! Tack än en gång, Hasse!! :D


Kommentarer
Postat av: Hasse

Det glädjer mig att du gillade min present!:) tack malin, du är snäll som få!:) kraam!

2007-02-15 @ 23:10:51
Postat av: Malin

underbara du! =)

2007-02-15 @ 23:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback