datorn tillbaka!

Äntligen är min käre vän datorn tillbaka :D
Å nu har de ju såklart hänt en del sen dess..
vet inte riktigt vart man ska börja..... =)
Vi börjar från början ;)

Torsdag 19/4:
Lämnade in datorn
Var på lägenhetsvisning (!)
Fikade me Emilia, Emelie å Lisa

Fredag 20/4:
Jobbade 14.00-20.00
Var hos Loffe på kvällen me Abby å Sofie

Lördag 21/4:
Jobbade 9.00-15.00
Kalasa för Elinen =)
Blev för full (A)

Söndag 22/4:
LEDIG
Övningskört me Abby
Kladdkaka hos Loffe
Film+chips hos Malin

Måndag 23/4:
Elin fyller 20! =)
LEDIG
Städat rummet
Börjat me nutrilett
Sett Göta Kanal 2 me Nischlash

Tisdag 24/4:
Jobbade 14.00-20.30

Onsdag 25/4:
Jobbade 17.00-22.15
Solat

Torsdag 26/4:
Klippte mej 11.30
Hälsade på m&m
Hämtade datorn
Köpte nutrilett
Promenad me Päter i Nolhaga
Hem till Loffe --> 21.30
Gick igenom Gösta å Birgits hus ;)
Städat vid datorn å fått igång tröskverket igen :D

Jaa, som ni ser har min datorfria vecka resulterat i en
hel del bra händelser å upplevelser ;) Det lilla faktum att
jag å min vän Christoffer har fått en lägenhet toppar ju såklart
listan, men Elins fest å övningskörandet kommer inte långt efter ;)

Igår gick vi som sagt igenom halva huset hemma hos Birgit å Gösta ;)
Ser ut som att vi endast behöver införskaffa soffa å bord typ =) hahaha...
Strykjärn oxå.. å micro :D mjaja... de lööööser säjj :D

Fick den glada nyheten nu såhär på förmiddagen att Johan, min vän,
kommer hem i helgen!! :D Å denna gången SKA ja träffa honom, hör ni
de?!  ;) Synd att man ska jobba hela helgen bara, men.. som sagt..
"De ena utesluter inte de andra!" :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback