Hanger pa list-trenden =)

Som den trogna lasare av Emilias blogg (imilija.blogg.se) jag ar,
sa kande ja mej bara tvungen att kopiera denna lista.. ;) Hoppas de
e okej me dej, Emilia :)


1. tre namn jag lyssnar till:
- Malin 
- Malort  (nee, o me 2 prickar) :P
- Baby ;)

2. någonting jag tycker om med mig själv:
- Jag klarar av att kombinera studier och festande ratt bra :)

3. någonting jag inte tycker om mig själv:
- Let's just say: En hel del...

4. detta är jag rädd för:
- Maste svara samma som Emilia dar.. Doden, eller att mina
nara och kara forsvinner fran mej...

5. tre saker jag vill ha varje dag:
- Pussar och kramar
- Somn
- Tid for mej sjalv

6. tre saker jag absolut inte kan göra:
- Bestamma mej
- Ta stora risker
- Ateruppliva de doda ;)

7. detta tycker jag om att göra:
- Mysa
- Festa
- Softa

8. detta vill jag göra just nu:
- Sova, I guess..
- Kanske mysa lite forst (A)

9. bästa känslan:
- Att vakna med hans armar runt mej..
- Att bli kysst pa halsen/nacken... *ryyysningar*

10. värsta känslan:
- Angest och baksmalla..

11. följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
- Att han ar snall
- Att han kan fa mej kanna mej speciell
- Att han kan ta hand om mej och trosta mej nar ja behover

12. är du kär just nu:
- Oooja...

13. jag vill gifta mig:
- Jaada, someday...

14. följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
- Vara lyckligt gift, ha ett valbetalt jobb och en underbar familj..
- Simma me delfiner ;)
- Resa sa mycke som mojligt... (Iaf besoka alla varldsdelar)

15. min käraste ägodel:
- Mycke.. Datorn, mobilen, sangen, Kirre.. :)

16. något jag vill ha i present:
- Barbar dator
- Parfym kanske
- MONEY $

17. detta har jag på mig just nu:
- Svarta nya trojan, lila BH, Svarta mysbyxor, vita trosor, svarta strumpor..

18. favoritkläder:
- Mysklader... Absolut :)

19. favoritdjur:
- Katt
- Hund
- Latvians... ;)

20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
- Punkrock/Skaterock

21. tre av mina favoritlåtar för tillfället:
- The Verve - The drugs don't work
- Simple Plan - Everytime
- McFly - Too close for comfort

22. skola - roligaste/tråkigaste ämne:
- roligaste: Matte, engelska
-tråkigaste: Idrott, ekonomi

23. tjärntecken:
- Skytt

24. en bok jag gillar:
- Hmm vet ingen speciell, gillar sjalvbiografier..

25. en film jag gillar:
- Pirates 2

26. teve-program jag gillar:
- O.C 

27. favoritdoft:
- Just nu, pojkens parfym ;)

28. detta äter jag gärna:
- mormors nybakade pannkakor..

29. dricker helst:
- Vatten, oboy, cola

30. favoritgodis:
- Geischa-choklad

31. hit vill jag gärna åka på semester:
- Thailand eller Egypten

32. färg på mina ögon:
- Riktigt javla bla..

33. min längd:
- 1.70 lr natt..

34. jag tror på:

- True love..

35. jag spelar:
- Monopol och Kort ;)

36. person jag beundrar:
- Mormor.. Liga.. :) 

37. så här bor jag:
- me mamma, pappa och brorsan..
(just nu me pojkvannen och hans familj i lettland) :P

38. antal döda krukväxter i hemmet:
- hmm vet inte, finns no endast i mitt rum ;)

39. det här tänder mig:
- hmm jaa, de ni...

40. det här gör mig avtänd:
- killar me for hogt sjalvfortroende..

41. favoritfärg:
- hmm, svart och bla kanske..

42. favoritcitat:
- ''De ja inte kommer ihag, har aldrig hant..''

43. en hemlighet jag vet:
- sager ja inte fattar ni val!! :P

44. bästa present jag fått:
- hmm, vet inte.. kan inte komma pa de bara sadar..

45. senast köpta skiva:
- Kopta?? phh, man har val internet ;)

46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- mina ogon kanske...

47. det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- den listan behover vi ju inte borja pa har...

48. udda förmåga/egenskap:
- Gillar att stada.. eller aa, att de e ordning runt
omkring mej... 

49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
- Fagel.. e lite nyfiken pa sjojungfru oxa,
om de nu raknas till djur ;)

50. två personer jag vill ska göra detta test
- hmm.. frida och elin kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback