Myyys!

Vaknade ensam i sängen, pojken hade redan gatt till skolan...
Somnar upp och vaknar igen av att han pussar mej pa kinden =)

Gick och duschade och medans sa gjorde han frukost/lunch..
Väl tillbaka med nyrakade ben at vi tillsammans, sag pa
buffy (som blivit en daglig sysselsättning) och sedan masserade
han mina ben och fötter med Niveas bodyloation.. Precis som
mormor brukade göra när ja va mindre efter att jag badat hemma
hos dem :D Me like a lot...

Allt detta gjorde vi framför min nya favoritplats - kaminen!
Lockande eld, ljuva värme, underbara känska!

BRASA

Efter att även han vart och duschat och ja beställt tagbiljetter till
sthlm sa va de min tur att massera.. A nu ligger han utslagen
i sängen... ;) Ganska bra dag hittills =)

Kommentarer
Postat av: emilia

maaalin gumman! allt kommer bli så bra, det är bara ett litet tag sen får ni ses igen!! och fortfarande, från hjärtat, ni är dom absolut sötaste jag sett någonsin, eran historia alltså!!!

2006-10-15 @ 18:30:26
Postat av: Malin

Naaw, Tack Emilia! :)

2006-10-15 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback