självförtroende

93688-26


Vet inte varför ja lägger upp bilder på mej själv här, men..
Ja tog ett par ego-bilder innan jobbet häromdan..
Visade sig att ja gillade dom! Starkt! Första bilderna ja verkligen tycker
om på mej själv.. :) Betyder de att ja har höjt mitt självförtroende? =)

Hoppas på de, själv tycker ja att ja ser rätt bra ut på de här bilderna ;)
hahaha, okej nu ska vi inte överdriva, hehe.. Men att höja självförtroendet
har för mej länge vart ett mål att eftersträva =)
Sen älskar ja svart-vita bilder oxå =)

Kommentarer
Postat av: emilia

det är bra det malin! det funkar fint att göra så:) jag gjorde en gång en självförtroende booster på min blogg, kan länka till din så kan du kopiera om du vill eller göra en egen och känns dig snygg och fantastisk :D KRAM vännen

Postat av: emilia

http://imilija.blogg.se/180906093417_sjlvfrtroende_booster.html

där haru länken med :)

2006-11-13 @ 21:59:38
Postat av: Malin

Weii, tack gumman! Ska göra den nån da, hehe =)

2006-11-13 @ 22:52:10
Postat av: empa

Köp boken "Självkänsla nu!"
Det ska jag göra nån dag. Kanske är skitbra.=)

2006-11-14 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback