Ännu en lista =)

Jaha.. då har man lyckats hitta ännu en lista då! =)

Är: Snäll, rolig, söt å allmänt underbar :D
Ger intryck av att vara: Hmm.. Lugn å sansad, men aj så fel man kan ha ;)
Mår: Just nu hyffsat okej... Men de finns väl alltid nått som tynger en..
Ska: Sitta här en stund till... :P
Har: Underbara vänner och en underbar pojkvän =)
Bör: Gå ut å festa snart!
Kan: Little bit of everything ;)

Blir glad av: Rätt sällskap och komplimanger ;)
Vill ha: Mycket... bl.a. en lägenhet... å massa pengar!
Skulle vilja: Att Han va här nu...
Tycker om att: Sova länge på morgonen
Drömmer om: Att få ett bra jobb, underbar familj, lyckligt liv
Längtar till: 19 december!
Fasar inför: Framtiden
Har ett brinnande intresse för: Musik och Språk!
Bryr mig om: Mina nära & kära
Trivs med: Mitt jobb
Känner obehag inför: Prata inför stora folksamlingar
Planerar att: Resa en del till våren
Bor i: Hus me familja’ utt på bonnalande’ :P
Skulle vilja bo i: Lägenhet me nån kompis kanske..
Klär mig gärna i: Det som ja anser snyggt å bekvämt
Äter gärna: Mormors mat
Dricker gärna: Malibu of course ;)
Tränar: inte för tillfället, men borde definitivt börja!
Tittar ofta på: Film, O.C, Ugly Betty, Supernatural, Vänner
Lyssnar ofta på: Punkrock :D
Läser: för tillfället Da Vinci Koden – Änglar å demoner va grymt bra!
Prenumererar på: nope, nothing..

Idag: Har ja å pojken min vart tillsammans i 15 månader! (L)
Imorgon: Ska Malin vara ledig, eventuellt åka me pappsen ti Borås...
Igår: Slappade jag, läste ut Ä&D och satt vid datorn :P
Nu: Lyssnar ja på musik å fyller i denna listan, daaah! ;)

Vill se: Hela säsong 4 av O.C NU! :P
Vill göra: färdigt 1000-bitars pusslet ja å Liga börja me :P
Glad över: Att jag fick jobb igen efter ja kom hem från Latvia =)
Arg på: Att Han bor så långt ifrån mej!!!
Stolt över: Hmm... mina betyg?
Rädd för: Döden... och att bli ensam...
Nyfiken på: Världen – want to see it all =)

Lycka: Love
Sorg: Att mista nån närstående eller att bli sårad...
Älskar: Min pojkvän, min familj och mina vänner.
Hatar: Krig, vapen, våldtäktsmän, lögner & svek!
Äter: Otroligt kräset!
Sover: Enligt många – för mycke. Enligt mej – för lite ;)
Dansar: endast på dansgolvet me massa folk! :P

Lever: tyvärr onyttigt och i konstant saknad!


Kommentarer
Postat av: emilia

love it! nu har jag gjort en jag med :)

Postat av: akki.

hehehey! :) kunde inte motstå din lista :)

2006-11-16 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback